Qui som?

Sempre amb l’esport

Amants de l’esport

Empatia, respecte, cooperació, superació, igualtat.

Compromeses

Treballem per la igualtat en l’esport.

Professionals del sector esportiu

Amb una trajectòria vinculada a l’esport.

Begoña Villarrubia Renom

Periodista a Mundo Deportivo, dedicada des de fa 26 anys a fomentar l’esport femení. Guanyadora del Premi ‘Dona i Esport’ de l’any 2020. Escric columnes d’opinió al portal ‘futfem.cat‘, analista i tertuliana als programes de TV ‘El Marcador’ de Barça TV i al ‘Club de la Mitjanit’ de TV3 i al programa de Ràdio ‘Tu diràs’, de RAC 1. He participat en la organització del Congrès ‘Fútbol por la Igualdad’ en les edicions de 2018 i 2019.

Mònica Font Torrens

Ex jugadora de tennis. Llicenciada en Educació Física. Postgraduada en gestió econòmica d’entitats esportives. Certificada en Aptitud Pedagògica. Entrenadora Nivell 2 en tennis. La meva trajectòria professional passa per l’organització esportiva i la docència en tennis a diversos clubs i entitats esportives, on el major projecte ha estat a l’Àrea de Docència i Recerca de la Federació Catalana de Tennis durant 20 anys.