Inici » Actualitat » L’Associació WISE, premiada amb el Guardó de l’Esport 2021

L’Associació WISE, premiada amb el Guardó de l’Esport 2021

Escriu: Redacció WISE

La Fundació Privada Catalana per a l’Esport ha premiat la feina de l'Associació WISE en la categoria d'Igulatat d'Oportunitats

La Fundació Catalana per a l’Esport va celebrar el passat 18 de novembre la 5a edició dels Guardons de l’Esport, en reconeixement a aquelles persones, entitats i projectes que, tant a través de la seva acció directa com també gràcies a la seva influència o suport, gràcies a l’esport i/o l’activitat física treballen per transformar positivament la realitat social en el seu entorn més immediat.
L'Associació WISE va ser premiada en reconeixement a la seva tasca per empoderar la dona a través de l'esport i per impulsar la igualtat en l'àmbit esportiu. Les fundadores de WISE, Begoña Villarrubia i Mònica Font, van recollir el premi a l'edifici de l'INEFC de la mà d'Anna Caula, Secretaria General de l'Esport i l'Activitat Física, i Pere Sust, President de la Fundació Catalana per a l'Esport.
El projecte “Igualtat i drets de les dones a través de l’esport” pretén treballar vers la igualtat de les dones en l’àmbit esportiu, de manera inclusiva. L’objectiu és dur a terme una sèrie de xerrades i activitats pràctiques per tal d’empoderar a les nenes i les joves de les escoles esportives de diversos clubs i centres educatius, i debatre sobre els reptes que afronta l’esport femení en matèria d’igualtat.